fredag 12 december 2008

Just me and Hawkeye Pierce being cynical

Fredagskväll och en trötthet som precis gav mig en uppercut som nästan golvade mig...
Det här är tredje kvällen i rad som jag står och fryser vid en kyrka i Västervik och försöker fånga kajor på bild. Japp, kajor. Som sitter uppradade "i tusental" på en byggnadsställning vid kyrkan och bajsar på fasaden. Men när rackarna ska vara med på bild gömmer de sig.
Nu struntar jag i det!

Annars är veckans mest spännande den här:

En chokladkalender! Som någon har satt ett fint frimärke på och skickat till jobbet. Adresserat till mig och med en uppmaning om att inte äta upp allt på en gång. Och att bjuda Anders och Ellen som jag jobbar med. Fintfintfint. Fast det hade varit fint att få veta från vem...

Nu är det lika delar fint som skrämmande... Vem? VEM?

Ikväll vägrar jag afterwork-öl. Ganska löjligt egentligen eftersom det blir så sällan, men ikväll känns det mest så här.

2 kommentarer:

Februari sa...

Muhahahaha

Lisa sa...

Ni var ju huvudmisstänkta...