torsdag 19 augusti 2010

Dretvecka. Och så är det med det.

Ibland blir det inte som man vill, eller ens i närheten.

Då får man träna, som hårfrissorna i Åmål som ska dansa disco i slutet av september.

Eller kanske skriva ett brev till Dr Ozzy ,mannen som tagit alla droger som finns och överlevt - aka den perfekte hälsocoachen, och be om tips.
Fast, jag misstänker att det inte finns något Den Mörka Prinsen kan lära mig. Jag som är skötsamheten själv, jag som varken är hooked på crack eller slår min man. Jag som ska ta sommarens första (FÖRSTA) ute på lokal-öl i kväll (I KVÄLL). Oh, the wild life I'm livin'...

Det kanske är Ozzy som är min potentiella livscoach när allt kommer omkring, precis vad jag behöver.

Att varje inlägg avslutas med "Warning: Ozzy Osbourne is not a qualified medical professional. Caution is adviced." känns trots allt fint.

Inga kommentarer: