måndag 18 juli 2011

Kjesarens nya kläder...

... går i grönt. Tre veckor höll den ut. Den dära iPhone 4an som jag väl misstänkte inte var ordentligt Olaison-anpassad.
Och nej, efter bara en litenlitenlätt studs i asfalten föll den ut i glaskrossglitter. En perfekt rödvinspassning som högerhanden missade att göra vänterhanden uppmärksam på.
Så, nu är det skyddskläder som gäller. En liten turkos pyjamas att dölja den glittrande baksidan med.
Skal är tufft, jag borde ha insett det tidigare.
Det hade räckt att kasta ett öga i jobbentrén - där Värmlands Mesta Bad Ass-attityd Skal glider runt i sin lilla bassäng. Och tittar på mig som om jag hade tänkt göra ett iPhone-skal av honom...
Gissar att jag hade åkt på stryk om jag försökte.

1 kommentar:

Systerkitty sa...

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! KAN DU INTE GÖRA'T? Snälla Liiiiiiiiisa! Gör ett fodral av honom!!!