torsdag 18 augusti 2011

Knock out

Ibland, exempelvis de dagar man råkar träffa ursnygga världsmästarinnor i boxning (från Åtvid, mind you!) som Frida Wallberg och blir så där lite lagom starstruck (för tusan, kvinnan har tagit VM-titeln mot en brud som har smeknamnet Odjuret!) och konkurrent-Helena och jag får lite pepp när vi glatt avslöjar att vi dänger varandra på Friskis & Svettis emellanåt så inser jag att jag också skulle behöva två vältatuerade män i tvåmeterklassen med brutna näsor som tvingar en att följa ett strikt motionsschema för att komma i skinnbyxor av det slaget Frida skrider runt i. Om ens då. Jag hade i alla fall med största sannolikhet fått pisk av en brud som kallas odjuret.

Så, för att inte deppa ihop totalt tillbringar jag kvällen hulkandes av skratt framför datorn:
Härifrån är den ljuvliga bilden hämtad - och ja det finns fler. Galet många fler. Hur så många familjebilder lyckats bli så fantastiska är en gåta. Innan digitalkamerans tid I guess. Hurra för det!

Inga kommentarer: