söndag 20 november 2011

Färgglatt

Mitt i alla grå värmländsk dimma är Jonas Frögrens öga en riktig färgklick. Jag har slut på fotoidéer i FBK:s tegelväggsomklädningsrum, men som tur är har Värmland Snällaste Hockeyspelare ingenting emot att kliva ut i grårasket och Posera Bakom Björk i några minuter.

I helgen har jag lärt mig att:
* En dålig fotoposition när man plåtar vattenpolo är snett bakom målet. Oom man nu inte tycker att simbassängsväta inannför tröjan är trevligt vill säga.
* En dålig fotoposition när man plåtar tonårsåpojkar som tävlar i filmmarathon (men herregud redan där...) är lätt framåtböjd med asset precis framför en webbcamera som andra tonårpojkar uppenbarligen sitter klistrade framför.

Nu, nu tar vi allt måndag. Lite sömn, lite Londonplanering, lite ingenting alls egentligen. Det känns ganska välmotiverat. 14-dagarspass gör jag bara några få gånger om året. Hur roligt det än är.

Inga kommentarer: