lördag 24 januari 2009

Hallå i Sjövik - den här är till dig!

Allt för säkerheten. Till vänster ser vi vår respektingivande krimreporter och till höger fotogurun Anders. Punkaren på Lennarts axel har ingenting alls med saken att göra.

Och lite grann i efterhand får jag passa på att gratulera Anders som är nominerad i Årets bild! Riktigt häftigt! Dessutom är tidigare jobbarkompisen Mattias med bland de nominerade och en tredje smålandsfotograf, Daniel Svensson, som också huserar på östkusten är också med. Det blir nästan minibuss upp till galan.
Tufft.

I kväll ska nyårslöftet infrias. Ett stulet nyårslöfte, men ändock ett nyårslöfte.
En flaska champagne i månaden ska vi knäcka, Lotta och jag. Det kommer med största sannolikhet att gå som en dans.

2 kommentarer:

Mattias Johansson sa...

Ja det där nyårslöftet är ju stulet, och jag vet från vem...

Jag hade ingen aning om att du bloggar, riktigt kul! Nu kan man ha koll på vad du gör däruppe!!

Februari sa...

tack! Tack! TACK!
Jag hade en sugig morgon men nu blev den så mycket bättre!