fredag 3 februari 2012

Rrrrrreva

Gårdagen var nog en småtrist dag på jobbet för FBK-målvakten Nihlstorp.
Desto trivsammare för mig. Testade skicka bilder direkt från kameran vilket fungerade felfritt, kanske lite väl bra till och med. Med en enda knapptryckning lyckades jag dränka webbredaktören i halv meningslösa hockybilder, när jag egentligen bara skulle kolla skärpan...
Oh well, vaknade upp på morgonen till finfödelsedagsfirande av den 31-åriga versionen av mig själv.
Hurra!
Och, i present till mig själv - längdskidor! Ett steg närmre Riktig Värmlänning.
Nu får det bli fler turer till Filipstad och solskensåkning i naturen, sweet life!
Jodå, sista 200 metrarna avslutades på ett strålande sätt när jag inte så mycket klev som ramlade ur spåret.
Rrrrrreva i rrrrröven som man kan säga, ni som inte är från Småland/Öland alltså.

2 kommentarer:

Lina sis sa...

Later som en fantastisk fodelsedag fina yss! Den tredje, inte den andra februari alltsa. Och skidor, vilken lycka!

Lisa sa...

Det var det allt! Alla andra hade ju koll på dagen i alla fall...