torsdag 10 juni 2010

Joråsåatteh... Länge sen

Det är inte det att jag gillar att jobba 11 timmar, känna mig lite stressad och jävligt värdelös över att saker och ting inte går snabbare för mig.

Men. MEN. Student alltså, det är lite fint ändå. Alla överlyckliga kids som det riktigt strålar om, glatt är allt vad det är.

I år är det tio år sedan vi gick ut, jag och resten av MP97. God damn, det är länge sedan nu. Eller hur Pär?!
Länge sedan sneakersklädda tassar bland höga klackar. Länge sedan kombon skinnbyxor och studentmössa kändes given. Länge sedan min balkavaljer och jag kom på att vi inte kunde dansa och gick ut och drack öl på krogen istället.

Kanske var lika bra...

2 kommentarer:

Pär sa...

Yeesh, har det verkligen gått tio år. Fasiken.

Lisa sa...

Fast man har ändå hunnit med en del...
Men, tio år, det är grymt lång tid. Trots att det känns som i går!