onsdag 25 november 2009

Fint så


Tufft va?

På fredag hänger jag bilder på Gusto. Världen bästa Jonas har fixat det hele och det ska bli vansinnigt roligt att komma till Västervik och vansinnigt nervöst att visa bilder för folk som inte har en relation till dem. Till skillnad från dagspressfoto är det jag själv som står bakom. När jag jobbar är den avbildade alltidalltidalltid medregissör, det handlar om en specifik sak och i bästa fall är alla inblandade nöjda.
Så är det inte nu. Helst plötsligt ska folk förhoppningsvis se det som jag har sett. Ännu hellre ska de känna något. Hjälp.
Men, det är fredag det. 

Onsdag är träningsvärk efter pinsamma balansövningar på stora bollar i glada färger, en förlupen man på krogrunda, nya regnkläder och fina fina Lina som ser saker på det sättet som man ska se det. När hon säger "fan va bra du har det" så tror jag henne faktiskt. 
Hipp hipp hurra på Linas födelsedag!

Och hörrni, Fontän från Göteborg. Det är grejer det. 

1 kommentar:

lina sa...

Mäh! Det sa du inget om!
Det förtjänar du, kul som attan!