torsdag 3 december 2009

Tack...

... alla som kom och tyckte om bilderna och drack vintersangria och minglade för fullt i Västervik förra helgen. Grymt fint var det allt! Att visa bilder var precis så nervöst som jag trodde det skulle bli, för att inte tala om att HÄNGA  dem. Med hjälp av Österbergs 2-meters vattenpass, finhjälp av Maria och Emma och lite olaisonsk "äh, det ordnar sig"-mentalitet blev det till slut mycket bättre än vad jag trodde!
Att hälften av bilderna skulle sälja trodde jag verkligen inte heller. Ödmjuka TACK!


Foto: Anders Steiner (tusen tusen tack, jag hade min kamera liggande någonstans i/i närheten av sangrian...)

Tillbaka i Karlstad väntar vi på lägenhetsbesked, finkulturbesked, att träningsvärken ska avta och julen (alternativt våren). Men jag gillar't. Jag erkänner. 

Inga kommentarer: