onsdag 4 maj 2011

Otuff

Vid kvart över tio sitter jag böjd över datorn och halvgäspar, känner hur ögonlocken längtar efter att prydligt få vika ihop sig och lura med resten av kroppen i en riktig sömnorgie på minst 10 timmar. Jag trodde - på fullt allvar och utan att ens låtsas om hur Martin himlar med ögonen och suckar över mig - att man inte blev trött av att göra roliga saker. Oavsett mängd.
Men, så var det alltså inte riktigt...
Tur att man inte är rockstjärna eller något annat tufft som, trots rolighetsgraden, kräver sena kvällar och stor närvaro. Vojne.

Senaste nytt i Karlstad är att Karlstad kalaset - som lockar tjejer med high heels sprint och killar med yxkastning (eller något annat där den kvinnliga sidan bejakas i precis lagom dos) - gör avbön efter att tusen personer har protesterat mot det på facebook. Skratta eller gråta? Just nu är jag för trött för att bry mig.

Inga kommentarer: