söndag 21 mars 2010

Helgen

Lördag.






Söndag



Andra guldkorn i hälja: Man vet att man kanske inte har en given framtid som barnfotograf när föräldrarna i fråga ringer och tackar så hemskt mycket men passar på att fråga om man har några bilder där barnet ser "lite mindre galet ut".

För övrigt tycker jag att det är dags för min man att sluta vara rockstjärna och komma hem och laga TV:n. Så fort det kommer till kablar etc är allting som ens avlägset påminner om jämställdhet helt borta. Mitt teknikintresse kan med stor välvilja beskrivas som ... mildt.
I need you now babe!

En bonus som jag hittade efter snabbgooglande (jag väljer att bortse från det djupt tragiska i att ensam i soffan googla på min man, gör det ni också vet jag...)
Det här är bara helt sanslöst roligt. Helt plötsligt förstår jag varför Martin repar så mycket.
Så glatt, så otroligt glatt.

2 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Hej Lisa! Snälla gulle du kan du ta bort den bilden på mig? Jag tycker det är jättejobbigt att vara med på bild. Kramar Marie

Lisa sa...

Åh, sorry love. Jag som tyckte den var så fin.

Så, klart.