måndag 1 juni 2009

Nu så...

... är de gifta! Efter elva år och två kids och hus och det hele bytte världens finaste Lina och Petter ringar med varandra. Mest nervös av alla var fotografen (total rookie i bröllopsfotobranschens tyllfrasande-ljusrosa-sotad-lins-läskiga värld) som ringde i panik till bruden på morgonen och fick det lugnande svaret. 
"Äh, det är ju vårt första bröllop också, kör på känsla bara"
Jamenvist, det är ju då det blir som bäst. Fint, finare finest. Helt enkelt. 
Och tusen tack för att jag fick vara med. Några smakprov för att lugna brudparet:




Ni är för himla bra!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilket otroligt vackert brudpar!!! Så glad att jag kunde få slinka in här och insupa kärleken!!!

//Vän till Lina nu boende på Sollerön!

Lisa sa...

Att se Lina i löshår var en upplevelse...
Jag är väldigt glad över att jag fick vara med. Så vackert - och så enkelt. Folkus på kärlek istället för cermonier. Precis som det ska vara.

Kapten Å sa...

ÅÅÅ snyyft, min lilla Lina...det är så vackert. Underbara foton Lisa! Bra jobbat! Kram/Åsa