tisdag 30 juni 2009

Arrrrg

Som fan. Så där härligt omotiverat PMS-arg som man bara blir när man inte har någon anledning, är medveten om detta - och blir ännu mer förbannad av det!
Borde sätta mig på golvet och skämmas, borde fila på någon slags tapperhetsmedalj till Martin som står ut med mig. Speciellt eftersom det låg en fantastisk liten USB-pryttel med strålande vackra meddelanden i posten i dag. Han är för bra. 
Men, precis när jag ska ägna mig helhjärtat åt skam och att kasta saker omkring mig, då visar SVT Norska Attraktioner. Norska Attraktioner är ett fint litet program om saker man inte visste fanns i Norge (men mycket väl kunde tänka sig...). Som en tjejen som ägnar sig åt plogkonst. Med traktor. Vernissage i ett flygplan och på åkern nedanför visas en tjock kyckling som hon har plöjt fram. 

Jag blir lite lättad. Jag må vara arg, men jag är åtminstone inte galen i alla fall...

Inga kommentarer: