tisdag 15 februari 2011

Hurra för mig!

Gudars! Man skulle fylla 30 lite oftare. Faktiskt. I alla fall om det blir lika mycket fint folk, bra musik och total lycka i form av att sitta på golvet och slita upp presenter som i helgen.
Himlans massa bra människor har jag allt lyckats samlat på mig här uppe i Värmland!
Tre bilder från kalasande hittar jag i kameran dagen efter, snål skörd. Eller bra fest... allt är relativt.
Och, att fylla 30 är ett lyft även på andra sätt. Som att fantastiska folk dricker rödvin ur glas och inte från golv (försöker låta bli att tänka på 25-års kalasande i kollektivlägenhet i Sundsvall där allt från gästlärare till biljardköer och en rödvinsfest som inte var av denna värld städades fram ur gömmorna dagen efter), får med sig alla sina saker hem (enda krigsbytena efter helgen är halv flaska rött, ett par vantar och ett par skor) och dessutom presentar med saker man inte ens visste att man ville ha.
Som min senaste kärlek; batteridriven skruvdragare - med vinöppnare som givet tillbehör.
Lycka, eller vad heter det?

Inga kommentarer: