torsdag 3 februari 2011

Safe on The Other Side

30 verkar trevligt. Champagne och ljus på sängen (på finaste hundbrickan, ledsen yss - men jag har stulit den, du älskade den aldrig på samma sätt som jag gör) och Martin är uppe före mig. Riktigt fint. Krisen Som Kom Av Sig - the story of my life.
Och, så himla fint. Överraskningslunch på Slussen. "Nämen, tufft att så många vi känner är här och käkar, kul att träffa lite folk i dag och va roligt att vegbuffé verkligen lockar lunchpublik!"
Stupid. På riktigt. Det var nog när det stämdes upp till "Ja må hon leva" som jag faktiskt greppade, på riktigt, att Martin faktiskt styrt upp en riktigt bra lunchdate - med 15 pers...
Hurra för mig!
Helt enkelt jävligt bra dag! Tack, tack, tack för firande och presenter. Ponny får stå kvar på önskelistan ett år till, kanske tills vi i alla fall har balkong. Men, MEN - någon födelsedag vill jag banne mig ha den. Äldre än så blir jag nog aldrig.
Men, det finns inga perfekta dagar. Trots smakstarten med frukostchampagne avslutas dagen på ett, tja, ska vi säga mindre värdigt sätt. Med ficklampa i hand vandrar jag längs med ishal gångväg i Karlstad - letandes efter hundbajs med choklad i...
Hipp hipp hurra för mig...

2 kommentarer:

Om Jenny sa...

grattis! grattis!
(älskar brickan med mopsen på!)

Lisa sa...

Tack tack! Ja, visst är den fantastisk?! Smakfull och inte alls för mycket på något sätt...