torsdag 23 april 2009




Strålande sol, en antydan till vårvärme och i Kalmar har vattnet gått. Ja jävlar. Det händer saker runt omkring – och det är ju bra.
Nu blir det långhelg i Karlstad (tack snälla Anders) med massa födelsedagar (oh well, två i alla fall) och bra musik och fika och lön och kärlek.
Och den ganska strikta klädkoden som jag och min man har anammat, var och en helt på eget håll...
Snart står vi där, i matchande träningoveraller från Coop.
Det är, by the way, bland det finaste jag någonsin har hört. ”Du, dig skulle jag kunna tänka mig att ha matchande overall med”.
Kärlek och ironi, det passar som fisken i handsken det.

2 kommentarer:

Pär sa...

Du råkar inte ha vägarna förbi Kalmar nästa vecka? Jag kommer ner några dagar i slutet av veckan.

Pär sa...

Är i Kalmar väldigt sällan, kanske en gång i kvartalet.