torsdag 21 oktober 2010

Jo men...

... syunta med kaffekopp och kamera som handarbete, fint så.
Och tack och lov för att alla är hemma och är barnlediga samtidigt som jag har börjat jobba deltid. Hade det inte varit för andra daglediga människor hade jag klättrat på väggarna, möblerat om lägenheten lite för ofta, skaffat en tax, skällt på Martin, trillat ner i depphålet.
Nu är det inte så illa, nu kan jag smida storslagna planer och bolla idéer med folk även dagtid.
Så, medan jag och mödrarna till Den Lilla, Den Glade och Gitarristen ger fan i att sticka halsdukar/strumpor/oformliga korvar och istället pratar om livet känns det fint att bo i Karlstad. Kanske är det just därför jag faktiskt får saker gjorda.
Pepp, det är allt roten till allt gott det.
Jo, är pappa gitarrist så är han. Det ska börjas i tid...

Inga kommentarer: