måndag 10 maj 2010

Bra helg där...

... med 100 lpm FOTO på Värmlands Museum. Total stress och nervositet men total lycka och glädje över alla fantastiskt duktiga människor som hängde fina bilder. Grattis Till Tom Ole som vann och grattis till mig själv som lyckades hålla improviserat (och jävligt superlativlastat) tal utan att staka mig alltför mycket.
Fint så.
Det här gör vi om någon gång, men i dag har jag legat helt utslagen och bara varit ledig.

Heja Helena! Humorbilder blev succé där mängder av människor stannade, tittade, skrattade.
Konstnären Joakim Johansson visade bilder som inte blev tavlor.
Finbesök av Bertil, så vansinnigt roligt att äntligen få träffa honom - och tycka om honom!
Da winner! Grattis till Kil.
"Hur fan har han gjort?!" Undrar Sebastian. Googla shift tilt och inse att det är riktiga platser.
Coola katter väntar på att grillen ska börja laga mat åt oss.
Louise - formidabel grillmästare. Med hjärtformade hamburgare.
"Drick igen Anders! Jag hann inte med att fotografera" "Komma här och arrangera..."

Åh, ibland är det bara så där fruktansvärt skönt att leva. I Karlstad.

1 kommentar:

Systerkitty sa...

Åh vad härligt att allt gick bra. Inte för att jag är förvånad. Och superlativlastade tal är faktiskt charmiga. Puss o kram!