onsdag 26 maj 2010

Darn...

Det borde varit så här.
En stor kopp te, massa löjliga fantasyböcker, saltlösning att gurgla (ja, det funkar fint, dödar bakterier och sådär. Eller hur mamma?! För du har väl inte lurat mig under alla dessa år?!), receptfria förkylningmediciner gjord på blommor och rötter och kanske kanske någon annan muta till bihålorna. Möjligen ett litet offer i form av sovmorgon.
Sömn och te ska vara bra har jag hört. Damm är det inte.

Men, istället blev det så här.
Dammfrossa på Kalvholmen. Ett stickigt sandpuder som klistrar sig fast på/i kamera och på/i fotograf. Dåligt.

Men, det förutom en febersläng (och okej, fukkin damm) är det inte synd om mig. Full action, strålande försommarkväll och glada människor. Det är allt ett fint jobb det här.

Förutom solen värmer annat, "Jag hörde en Lisa-låt på radion och kom att tänka på dig."
Lycka, det är goda vänner det.

2 kommentarer:

Anders Steiner sa...

Tack för dom fina orden Lisa.Jaa.. vilket gäng vi var och vi saknar dej verkligen.Bra speedwaybilder ska jag säga. Jag kan känna det fina, fina dampulvret som lägger sig över flinten en solig tisdagskväll på Sparbanken Arena. Fy fan....

Krya på dej!!
/anders

Lisa sa...

Haha!
Du får ju fantastiska speedwaybilder när det regnar också, DET är få förunnat.