tisdag 25 maj 2010

Come on!

Ibland tänker jag att det skulle vara mer jobb på bloggen, mer portfoliotänk, mer smarta tankar om omvärlden, mer pigga inlägg om nya fantastiska band, mer bra länkar och helt enkelt mer djup.
Sen tänker jag att äsch, varför då?
Copenhagen Carvial, småsten i blixtljus och jobb utan jakt ÄR ju mitt liv just nu.

Precis exakt nu, när regnet trillar utanför, kaffet är gott och DN precis har fått mig sugen på att lyssna på gamla Wilco-favoriter är livet förbannat fint.


Detta trots att regnet talar mot speedway för Solkatterna i afton och trots att Soulshake (aka Det Där Jävla Bandet) jävlas med mina sommarplaner.
Martin missar inte ett utan TVÅ bröllop/bröllopsfester i sommar.
Hängivenhet är ett ord man kommer att tänka på.
Jag missar hans födelsedag för att jag jobbar, det talar vi tystare om.


Och, det är ju bra, Det Där Jävla Bandet. Det är bra och framförallt är ju grejen att jag blev kär i killen som gör det han vill, just för att han gör det han vill.
Bra det.

Inga kommentarer: