fredag 23 juli 2010

Grymt mycket roligare än SMS

04.00 ringer klockan. Hammar är inte så jävla happy då, men masar sig upp och packar in orgel, tandborste, theremin och resten av Soulshake i Nya Bilen och drar på festivalspelning i eh... Schweiz. Fint det. För honom.
Det är inte det att jag missunnar schweizarna det. Tvärt om.
Det är mest bara det att det blir lite tristare hemma.
Jag tycker själv att jag är en hyfsat kreativ människa som hittar på roliga saker, men mot Martin har jag aldrig haft en chans:


Fint. Helt enkelt. Lika tjusigt nu som förra hösten. Och nej, det är inte jag ensam som har kikat på den över 500 gånger...

3 kommentarer:

marie sa...

jag döööör vad romantiskt!!

Lisa sa...

Eller hur?! Han är riktigt duktig på vattenfärg och tjocka penslar, det får man ge honom.
Och nu har äntligen liveversion kommit hem.
Det gillas.
Tusen tack för i går, du är en pärla marie!

Elin sa...

Sanslöst underbart! En sån film vill jag också ha. Måste informera min militär genast.