fredag 11 april 2008

Mitt lif!

På väg till Karlstad!
Eller, tja. Snart. Så fort jag har klätt på mig, rensat upp knarkarkvarten till lägenhet, låtit naglarna torka, letat upp den där boken som biblioteket har börjat skicka kravbrev om, borstat tänderna och vattnat blommorna. Så - alldeles strax...

Om nu Martin släpper in mig.
En mindre blunder i går har gjort att jag fallit i onåd. De var med på P3 rock i går. Alldeles innan skickar jag ett meddelande till syster om att hon (ordagrant) ska "slå på radion NU, min man gör bort sig i P3;)"
15 sekunder får jag ett kortsnabbtnästanlitesmåirriteratsvar: "Okej syster".
Avsändare är inte min syster. Det är min kära man.
Oj.

Och vad händer förrästen när man står beredd att åka 30 min för att träffa killen-man-älskar-över-allt-annat-och-inte-har-sett-på-jättelänge?
Mens.
Bara en sån sak!

Inga kommentarer: