lördag 26 april 2008

Pimp me up!

Oh yah...
Hemma från farmarfotboll (sjukt imponerande, man borde inte kunna springa så snabbt med sådana midjemått!), motorcrossträningar och dockteater. Mitt jobb är roligt.
I kväll ska jag bli rom-rolig. Och i morgon ska jag träffa en fängelsepräst. Det första är bra, det andra är dåligt.
Kvällens partytema är pimps & sluts.
Jag kör en favorit i repris och drar på mig gypsy-pimp stassen igen. Det gick ju så bra sist.
Måla i mustaschen, tugga på cigarren, hålla koll på mina damer och vara allmänt dryg.
I can do it.
Frågan är bara var jag ska få tag på superrekvisitan från förra pimp-partyt.
Jag är i ENORMT behov av en två meter lång tysk man med rejält helskägg och en liten sidenklänning! Hittar ingen här hemma, fast det är nog vid närmare eftertanke en bra sak...?

Inga kommentarer: